DOUMEN, Sarah

Full Name
DOUMEN, Sarah
Email
sarah.doumen@uhasselt.be
 
Loading... 5 0 5 0 false
Loading... 6 0 5 0 false

Publications

Refined By:
Type:  Journal Contribution

Results 1-14 of 14 (Search time: 0.005 seconds).

Issue DateTitleContributor(s)TypeCat.
12023Application of The Learning Strategies and Motivation Questionnaire (LEMO) at the University: Reliability and Relation to First-year GPANAUWELAERTS, Erna; DOUMEN, SarahJournal ContributionA1
22023CTRL-F: Op zoek naar inclusie in het onderwijsEMMERS, Elke; SAENEN, Liesbet; DOUMEN, SarahJournal ContributionA2
32023Guiding Students’ Transition to University: Which Student Factors to Include?NAUWELAERTS, Erna; DOUMEN, Sarah; VERHAERT, GuidoJournal ContributionA1
42023De overgang naar het hoger onderwijs: belangrijke leerlingfactoren en de rol van de klassenraadNAUWELAERTS, Erna; DOUMEN, SarahJournal ContributionA3
52023Lessen uit het Eurydice-rapport: Een Vlaamse reflectie over kansengelijkheid en inclusie in het hoger onderwijsEMMERS, Elke; STEVENS, Ruth; DOUMEN, Sarah; EVERAERT, Lindsay; DECABOOTER, Iris; ENGELEN, Ilse; Jansen, Dorien; Pulinx, ReinhildeJournal ContributionA2
62023De ontwikkeling van een interdisciplinair futureproof curriculum in de bètawetenschappenDOUMEN, Sarah; BAETEN, Dorien; NOTERMANS, Jolien; DENOLF, Katleen; VANDEWAL, Koen; VANDAMME, Dries; NESLADEK, Milos; GRAULUS, Geert-Jan; VANPOUCKE, Danny E.P.; VAN BAEL, Marlies; VANDERZANDE, Dirk; HARDY, AnJournal ContributionA1
72019The relative contribution of peer acceptance and individual and class-level teacher–child interactions to kindergartners’ behavioral developmentWeyns, Tessa; Colpin, Hilde; Engels, Maaike C.; DOUMEN, Sarah; Verschueren, KarineJournal ContributionA1
82018Een nieuw oriënteringsinstrument – met hoge correlatie met reëel studiesucces – voor de begeleiding van de studiekeuze naar de universiteit toeNAUWELAERTS, Erna; DOUMEN, Sarah; VERHAERT, Guido; MOLENBERGHS, Geert; DE SCHEPPER, LucJournal ContributionA1
92016De belangrijkste studentfactoren voor studiesucces in het hoger onderwijs: een grootschalig literatuuronderzoekNAUWELAERTS, Erna; DOUMEN, SarahJournal ContributionA1
102015Selectie- en oriënteringsproeven doorstaan de toetsing niet. Op zoek naar een andere aanpak.NAUWELAERTS, Erna; DOUMEN, SarahJournal ContributionA1
112014Effectiviteit van toelatingsproevenNAUWELAERTS, Erna; DOUMEN, Sarah; DE SCHEPPER, LucJournal ContributionA1
122014Do diligent students perform better? Complex relations between student and course characteristics, study time, and academic performance in higher educationMASUI, Chris; BROECKMANS, Jan; DOUMEN, Sarah; GROENEN, Anne; MOLENBERGHS, GeertJournal ContributionA1
132014The role of self-study time in freshmen’s achievementDOUMEN, Sarah; BROECKMANS, Jan; MASUI, ChrisJournal ContributionA1
142014De rol van leerkracht-kind interacties in de ontwikkeling van probleemgedrag tijdens de transitie naar de lagere schoolVerschueren, K.; Cadima, J.; DOUMEN, SarahJournal ContributionA1