VANHAVERBEKE, Wim

Full Name
VANHAVERBEKE, Wim
Email
wim.vanhaverbeke@uhasselt.be
 
Loading... 5 0 5 0 false
Loading... 6 0 5 0 false

Publications

Refined By:
Type:  Book Section

Results 21-32 of 32 (Search time: 0.002 seconds).

Issue DateTitleContributor(s)TypeCat.
212006Open Innovation: A research agendaChesbrough, H.; VANHAVERBEKE, Wim; West, J.Book SectionB2
222006Towards a more innovative company – Creating options for the futureNagel, A.; VANHAVERBEKE, Wim; Torkkeli, M.Book SectionB2
232006Innoveren door externe InnovatieVAN DE VRANDE, V.J.A.; VANHAVERBEKE, WimBook SectionB3
242005Building new competencies for new business creation based on breakthrough technological innovationsVANHAVERBEKE, Wim; Kirschbaum, RobertBook SectionB2
252005Management als het verkopen van onverzoenbare bedrijfsdoelstellingenVerdin, Paul; VANHAVERBEKE, Wim; Winnen, WouterBook SectionB3
262004Het decennium van de onderneming: over concurrentiekracht en overheidsoptredenLibeer, Jo; VANHAVERBEKE, WimBook SectionB3
272004Te veel of te weinig bedrijventerreinen in Limburg? Hoe een planologisch overaanbod zich vertaalt in reële tekorten op het terreinVANHAVERBEKE, Wim; Cabus, PeterBook SectionB2
282004Demografie en arbeidsmarktevolutie in Limburg: van werkloosheidsprobleem tot economische troefVANHAVERBEKE, Wim; VANDEMAELE, Sigrid; LYBAERT, NadineBook SectionB2
292004Is er nood aan meer bedrijventerreinen? Relaties met en implicaties voor de zonevreemde bedrijvenproblematiekVANHAVERBEKE, Wim; Cabus, PeterBook SectionB2
302004Za bolj inovativno podjetje: ustvaranje opcij za prihodnostNagel, Arie; VANHAVERBEKE, WimBook SectionB3
312003Strategisch innoveren als basis voor groei- en vernieuwingsstrategieënVANHAVERBEKE, WimBook SectionB3
322002Nieuwe technologieën en het groeiend belang van concurrentiestrategieën op basis van ‘waardeconstellaties’,VANHAVERBEKE, WimBook SectionB2