Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/10078
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSWINNEN, G.-
dc.contributor.authorVANRUSSELT, Joery-
dc.date.accessioned2009-12-14T08:58:33Z-
dc.date.available2009-12-14T08:58:33Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/10078-
dc.description.abstractEen land kan niet onverschillig zijn over zijn imago in het buitenland. Het moet immers met andere landen strijden om de aandacht van de wereld, van mensen, van buitenlandse investeringen en kapitaal. Dit gedachtegoed is toepasbaar op België en relevant. In deze masterproef wordt onderzocht hoe de concepten van Nation Branding kunnen bijdragen om België sterker op de internationale kaart te zetten. Naast schetsen hoe België zich vandaag profileert op internationaal vlak, wordt besluitend een suggestie gedaan omtrent een nieuwe internationale marketingstrategie om een herkenbaar en positief imago in het buitenland op te bouwen.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.publisherUHasselt Diepenbeek-
dc.titleNation branding: criteria en betekenis voor België.-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages101-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen - marketing-
local.type.specifiedMaster thesis-
dc.bibliographicCitation.oldjcat-
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationVANRUSSELT, Joery (2009) Nation branding: criteria en betekenis voor België..-
item.contributorVANRUSSELT, Joery-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
05227102008634c.pdf736.21 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

36
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

22
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.