Master theses Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 281 to 300 of 2270
Issue DateTitleAuthor(s)TypeCat.
2022Effects of Perceived Value on Customer Satisfaction: Lessons from a Wellness Center in BelgiumWidiantika, WennyTheses and DissertationsT2
2022The algorithm sells itself: how companies market their artificial intelligence solutionsNavab, EbrahimTheses and DissertationsT2
2022De anatomie van een ondernemerVerberne, JosTheses and DissertationsT2
2022Hoe speelt intersectionaliteit een rol in de tewerkstelling van vrouwen binnen STEM in België?Vorstenbosch, CharlotteTheses and DissertationsT2
2022Persoonlijkheid en mindset van een topsporter en een ondernemer: verschillen en gelijkenissenTigges, EsliTheses and DissertationsT2
2022Supply chain design in het post-COVID tijdperkHendriks, GinaTheses and DissertationsT2
2022De effecten van gemeentelijke fusies op de dienstverlening, lokale democratie en tevredenheid van inwoners. Een gevalstudie in PeltSmits, RubenTheses and DissertationsT2
2022Happy worker, productive company? De impact van werkgeluk van medewerkers, in tijden van Covid-19, op de performantie van de ondernemingMeertens, CharlotteTheses and DissertationsT2
2022Voortdurend bereikbaar? Een onderzoek naar het effect van constante bereikbaarheid op het welzijn van medewerkers binnen startupsMangelschots, ElineTheses and DissertationsT2
2022How Frontline’s leaders and managers adapted their leadership style during COVID-19Girginol, RubenTheses and DissertationsT2
2022Ik zie groen, dus ik denk groen: Het effect van visuele design elementen op duurzaamheidsperceptiesSchodts, MargauxTheses and DissertationsT2
2022De invloed van fear of failure op de intentie om zelf een onderneming te startenGermeys, ArneTheses and DissertationsT2
2022Klantervaringen op webshops: Het effect van visuele en/of auditorische webdesignaspecten op productperceptiesGeukens, Lune; Jordens, StieneTheses and DissertationsT2
2022Tech versus Touch: Wat verkiest de klant?Vanoppen, IbenTheses and DissertationsT2
2022ASMR als een zintuigelijke marketingtechniek in een digitale wereld: het effect van ASMR-advertenties op consumentenreactiesSantoro, SelenaTheses and DissertationsT2
2022New venture teams: insights on team formation processesKemdji Tsem Tsem, Camilla LeathisiaTheses and DissertationsT2
2022General public’s perception of living in low carbon emission sustainable houses, but with increased level of naturally occurring radiationRuiters, ChristopheTheses and DissertationsT2
2022Automated recruitment in the labour market: a study on the impact of datafication technologies on SME'sSegers, JeroenTheses and DissertationsT2
2022Higher education abroad: what determines the acutal choice?Yashchuk, ValentynaTheses and DissertationsT2
2022Should an eco-friendly brand logo really be green? The influence of different color combinations on perceived brand eco-friendlinessZhang, LinTheses and DissertationsT2
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 281 to 300 of 2270