Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/10166
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSWINNEN, G.-
dc.contributor.authorWOUTERS, Sofie-
dc.date.accessioned2009-12-14T09:41:00Z-
dc.date.available2009-12-14T09:41:00Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/10166-
dc.description.abstractMinder dan 2 dollar per dag. Wereldwijd leven er 2,5 miljard mensen die hiermee moeten rondkomen. Armoede kan het best bestreden worden door handel te drijven met het arme land. Binnen de internationale handel worden er vaak geen eerlijke prijzen verkregen door de boeren van de arme landen in het Zuiden. Fair Trade garandeert wel een eerlijke prijs voor deze mensen. Het is dus zeer belangrijk om Fair Trade te promoten. Aan de hand van een literatuurstudie wordt een inleiding over Fair Trade gegeven. Hierna volgt er een bespreking over de marketingmix en de consumenten van Fair Trade producten. Tijdens het praktijkgedeelte van deze eindverhandeling gaan we in op de kenmerken van de respondenten en op het Fair Trade gedrag dat zij stellen.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.language.isonl-
dc.publisherUHasselt Diepenbeek-
dc.titleDe marketing van Fair Trade voedingsproducten in België-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages138-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notes2de masterjaar handelsingenieur - operationeel management en logistiek-
local.type.specifiedMaster thesis-
dc.bibliographicCitation.oldjcat-
item.accessRightsOpen Access-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationWOUTERS, Sofie (2009) De marketing van Fair Trade voedingsproducten in België.-
item.contributorWOUTERS, Sofie-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
04219022008588c.pdf6.2 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

46
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

22
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.