Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/12672
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLAMBRECHTS, Frank-
dc.contributor.authorKenis, Nathalie-
dc.date.accessioned2011-11-25T09:06:18Z-
dc.date.available2011-11-25T09:06:18Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/12672-
dc.description.abstractIn deze masterproef wordt nagegaan welke mechanismen een verklaring kunnen bieden voor de passie die ondernemers ervaren. Aan de hand van een literatuurstudie en een praktijkonderzoek, waarbij dertien ondernemers en drie vertegenwoordigers van werkgeversorganisaties bevraagd werden, werd een schema opgesteld waarin de beïnvloedende factoren van ondernemerspassie voorgesteld. Tot slot werden ook nog enkele theoretische en praktische implicaties geformuleerd.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.language.isoen-
dc.publisherUHasselt Diepenbeek-
dc.titleOndernemerspassie bij familiale ondernemers: op zoek naar verklaringsmechanismen-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen-innovatie en ondernemerschap-
local.type.specifiedMaster thesis-
dc.bibliographicCitation.oldjcatD2-
item.fullcitationKenis, Nathalie (2011) Ondernemerspassie bij familiale ondernemers: op zoek naar verklaringsmechanismen.-
item.accessRightsOpen Access-
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorKenis, Nathalie-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
06237272010633.pdf1.82 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

30
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

28
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.