Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/12731
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorCONINX, Karin-
dc.contributor.authorKrijn, Maarten-
dc.date.accessioned2011-11-25T09:06:34Z-
dc.date.available2011-11-25T09:06:34Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/12731-
dc.description.abstractDeze thesis onderzoekt of collaboratieve spellen wel een interessant medium zijn om de sociale contacten van de patiƫnten te onderhouden. Er wordt onderzocht welke technieken collaboratie aanmoedigen, zo kan er gezocht worden naar ontwerprichtlijnen voor collaboratieve revalidatiespellen. Naast collaboratieve ontwerprichtlijnen is het ook belangrijk dat spellen bepaalde eigenschappen hebben; zodat ook ouderen of personen waarvan bepaalde zintuigen een verminderd vermogen hebben ook kunnen deelnemen aan de activiteit. Als laatste wordt een implementatievoorstel besproken. Hierin wordt verduidelijkt hoe de implementatie op de onderzoeksvraag moet antwoorden en verduidelijkt welke richtlijnen er gebruikt zullen worden.-
dc.languagenl-
dc.language.isoen-
dc.publishertUL Diepenbeek-
dc.titleCollaborative rehabilitation games-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de informatica-Human Computer Interaction-
local.type.specifiedMaster thesis-
dc.bibliographicCitation.oldjcatD2-
item.fulltextNo Fulltext-
item.fullcitationKrijn, Maarten (2011) Collaborative rehabilitation games.-
item.contributorKrijn, Maarten-
item.accessRightsClosed Access-
Appears in Collections:Master theses
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.