Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/12784
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorWETS, Geert-
dc.contributor.authorDeboeure, Senne-
dc.date.accessioned2011-11-25T09:06:48Z-
dc.date.available2011-11-25T09:06:48Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/12784-
dc.description.abstractSimulatoronderzoek over het verband tussen de locatie van signalisatie en gereden snelheid, bij wegenwerken. Er werd onderzocht welke invloed de locatie in het straatbeeld en de locatie ten opzichte van de werfzone van snelheidsbeperkingen een invloed hebben op de gereden snelheden. Conclusie is dat het invoeren van een snelheidsbeperking waar een werfzone begint, minder veilig is en een kleiner effect heeft op de gereden snelheden, dan een snelheidsbeperking die al op voorhand ingevoerd wordt. Verder heeft de locatie van snelheidsborden naast of boven de weg een heel beperkte invloed.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.language.isoen-
dc.publisherUHasselt Diepenbeek-
dc.titleSimulatoronderzoek signalisatie-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de verkeerskunde-verkeersveiligheid-
local.type.specifiedMaster thesis-
dc.bibliographicCitation.oldjcatD2-
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorDeboeure, Senne-
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationDeboeure, Senne (2011) Simulatoronderzoek signalisatie.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
04222202010322.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

24
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

10
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.