Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/12784
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | WETS, Geert | - |
dc.contributor.author | Deboeure, Senne | - |
dc.date.accessioned | 2011-11-25T09:06:48Z | - |
dc.date.available | 2011-11-25T09:06:48Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/12784 | - |
dc.description.abstract | Simulatoronderzoek over het verband tussen de locatie van signalisatie en gereden snelheid, bij wegenwerken. Er werd onderzocht welke invloed de locatie in het straatbeeld en de locatie ten opzichte van de werfzone van snelheidsbeperkingen een invloed hebben op de gereden snelheden. Conclusie is dat het invoeren van een snelheidsbeperking waar een werfzone begint, minder veilig is en een kleiner effect heeft op de gereden snelheden, dan een snelheidsbeperking die al op voorhand ingevoerd wordt. Verder heeft de locatie van snelheidsborden naast of boven de weg een heel beperkte invloed. | - |
dc.format.mimetype | Application/pdf | - |
dc.language | nl | - |
dc.language.iso | en | - |
dc.publisher | UHasselt Diepenbeek | - |
dc.title | Simulatoronderzoek signalisatie | - |
dc.type | Theses and Dissertations | - |
local.bibliographicCitation.jcat | T2 | - |
dc.description.notes | master in de verkeerskunde-verkeersveiligheid | - |
local.type.specified | Master thesis | - |
dc.bibliographicCitation.oldjcat | D2 | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.contributor | Deboeure, Senne | - |
item.accessRights | Open Access | - |
item.fullcitation | Deboeure, Senne (2011) Simulatoronderzoek signalisatie. | - |
Appears in Collections: | Master theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
04222202010322.pdf | 1.28 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.