Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/12785
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorWETS, Geert-
dc.contributor.advisorCOOLS, Mario-
dc.contributor.authorLateur, Pieter-Jan-
dc.date.accessioned2011-11-25T09:06:48Z-
dc.date.available2011-11-25T09:06:48Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/12785-
dc.description.abstractDe haalbaarheid van light rail, als nieuw openbaar vervoermiddel, in Vlaanderen werd in deze masterproef nagegaan aan de hand van de kritische succesfactoren voor light railgebruik in de literatuur, aangevuld met een stated preference onderzoek bij 492 Vlamingen en aan de hand van een focus groep. Voornamelijk de kostprijs en een vrije zitplaats op het openbaar vervoermiddel is een belangrijk element om al dan niet voor de light rail als vervoermiddel te kiezen. Een ander aandachtspunt die uit dit onderzoek naar voor komt is de gebrekkige kennis van de Vlaming over het vervoersconcept light rail.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.language.isoen-
dc.publisherUHasselt Diepenbeek-
dc.titleBepalen van marktgestuurde kritische succesfactoren van toekomstig light rail gebruik-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de verkeerskunde-mobiliteitsmanagement-
local.type.specifiedMaster thesis-
dc.bibliographicCitation.oldjcatD2-
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorLateur, Pieter-Jan-
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationLateur, Pieter-Jan (2011) Bepalen van marktgestuurde kritische succesfactoren van toekomstig light rail gebruik.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
08266752010324.pdf6.18 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

40
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

24
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.