Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/12785
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | WETS, Geert | - |
dc.contributor.advisor | COOLS, Mario | - |
dc.contributor.author | Lateur, Pieter-Jan | - |
dc.date.accessioned | 2011-11-25T09:06:48Z | - |
dc.date.available | 2011-11-25T09:06:48Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/12785 | - |
dc.description.abstract | De haalbaarheid van light rail, als nieuw openbaar vervoermiddel, in Vlaanderen werd in deze masterproef nagegaan aan de hand van de kritische succesfactoren voor light railgebruik in de literatuur, aangevuld met een stated preference onderzoek bij 492 Vlamingen en aan de hand van een focus groep. Voornamelijk de kostprijs en een vrije zitplaats op het openbaar vervoermiddel is een belangrijk element om al dan niet voor de light rail als vervoermiddel te kiezen. Een ander aandachtspunt die uit dit onderzoek naar voor komt is de gebrekkige kennis van de Vlaming over het vervoersconcept light rail. | - |
dc.format.mimetype | Application/pdf | - |
dc.language | nl | - |
dc.language.iso | en | - |
dc.publisher | UHasselt Diepenbeek | - |
dc.title | Bepalen van marktgestuurde kritische succesfactoren van toekomstig light rail gebruik | - |
dc.type | Theses and Dissertations | - |
local.bibliographicCitation.jcat | T2 | - |
dc.description.notes | master in de verkeerskunde-mobiliteitsmanagement | - |
local.type.specified | Master thesis | - |
dc.bibliographicCitation.oldjcat | D2 | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.contributor | Lateur, Pieter-Jan | - |
item.accessRights | Open Access | - |
item.fullcitation | Lateur, Pieter-Jan (2011) Bepalen van marktgestuurde kritische succesfactoren van toekomstig light rail gebruik. | - |
Appears in Collections: | Master theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
08266752010324.pdf | 6.18 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.