Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/14075
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSWINNEN, Gilbert-
dc.contributor.authorVandeurzen, Thomas-
dc.date.accessioned2012-09-27T10:28:06Z-
dc.date.available2012-09-27T10:28:06Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/14075-
dc.description.abstractOnderzoek naar het effect van het merkimago van een sportclub op supporterstrouw. In samenwerking met KRC Genk Vooral rechte tellingen en kruistellingen, kort stukje over SmartPLS Exploratief onderzoek-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.language.isoen-
dc.publisherUHasselt Diepenbeek-
dc.titleDe invloed van het merkimago van een sportteam op supporterstrouw.-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen-marketing-
local.type.specifiedMaster thesis-
dc.bibliographicCitation.oldjcatD2-
item.contributorVandeurzen, Thomas-
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationVandeurzen, Thomas (2012) De invloed van het merkimago van een sportteam op supporterstrouw..-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
06238642011634.pdf8.21 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.