Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/14075
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSWINNEN, Gilbert-
dc.contributor.authorVandeurzen, Thomas-
dc.date.accessioned2012-09-27T10:28:06Z-
dc.date.available2012-09-27T10:28:06Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/14075-
dc.description.abstractOnderzoek naar het effect van het merkimago van een sportclub op supporterstrouw. In samenwerking met KRC Genk Vooral rechte tellingen en kruistellingen, kort stukje over SmartPLS Exploratief onderzoek-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.language.isoen-
dc.publisherUHasselt Diepenbeek-
dc.titleDe invloed van het merkimago van een sportteam op supporterstrouw.-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen-marketing-
local.type.specifiedMaster thesis-
dc.bibliographicCitation.oldjcatD2-
item.fullcitationVandeurzen, Thomas (2012) De invloed van het merkimago van een sportteam op supporterstrouw..-
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorVandeurzen, Thomas-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
06238642011634.pdf8.21 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

34
checked on Oct 29, 2023

Download(s)

16
checked on Oct 29, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.