Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/14173
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | JANSSENS, Davy | - |
dc.contributor.advisor | COOLS, Mario | - |
dc.contributor.author | Vyncke, Tobias | - |
dc.date.accessioned | 2012-09-27T10:28:31Z | - |
dc.date.available | 2012-09-27T10:28:31Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/14173 | - |
dc.description.abstract | Van de elektrische voertuigen wordt de komende jaren veel verwacht. Niet alleen worden ze gezien als een oplossing om eindelijk de milieuproblematiek van de huidige modellen aan te pakken. Ze zijn ook uitermate geschikt om de geluidsoverlast van het verkeer terug te dringen en om de afhankelijkheid van de (steeds duurdere) benzine en diesel te verminderen. Toch liggen het niveau en de technische prestaties van het elektrisch voertuig nog niet op dezelfde hoogte als de huidige modellen die rijden op benzine en diesel. Dit staat voorlopig allemaal een succesvolle introductie op de automarkt in de weg. Vermoedelijk zijn er echter heel wat factoren die eigenlijk negatief of gebrekkig gezien worden, maar hoeft dit in de praktijk helemaal niet eens zo te zijn. Om een algemeen beeld te krijgen was het belangrijk om eerst een grondige literatuurstudie uit te voeren. Wat is de geschiedenis van het elektrische voertuig? En hoe kwam de ontwikkeling er van tot stand? Verder zijn er ook verschill | - |
dc.format.mimetype | Application/pdf | - |
dc.language | nl | - |
dc.language.iso | en | - |
dc.publisher | UHasselt Diepenbeek | - |
dc.title | Inschatting van het potentieel gebruik van elektrische voertuigen | - |
dc.type | Theses and Dissertations | - |
local.format.pages | 0 | - |
local.bibliographicCitation.jcat | T2 | - |
dc.description.notes | master in de verkeerskunde-mobiliteitsmanagement | - |
local.type.specified | Master thesis | - |
dc.bibliographicCitation.oldjcat | D2 | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.contributor | Vyncke, Tobias | - |
item.accessRights | Open Access | - |
item.fullcitation | Vyncke, Tobias (2012) Inschatting van het potentieel gebruik van elektrische voertuigen. | - |
Appears in Collections: | Master theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
05226052011324.pdf | 2.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.