Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/15536
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | BRIJS, Tom | - |
dc.contributor.advisor | BRIJS, Kris | - |
dc.contributor.author | Deliever, Dana | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-01T14:47:33Z | - |
dc.date.available | 2013-10-01T14:47:33Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/15536 | - |
dc.description.abstract | Omdat er veel aandacht gaat naar de vermindering van het aantal verkeersdoden en omdat er het besef is dat het onderwijs en de sensibilisatie van personen verhoogd moet worden, is er veel aandacht voor de betrokkenheid van verkeersslachtoffers in het onderwijs. In Belgiƫ bestaat er het educatief programma 'Getuigen onderweg'. Dit programma werd in het verleden 'Verkeersgetuigen' genoemd. De huidige effectevaluatie zal gefocust zijn op het effect van intenties en attitudes. Het doel van het project 'Getuigen onderweg' is om jongeren van de derde graad van de secondaire school van elke onderwijsvorm te confronteren, zonder angstboodschappen, met getuigenissen van personen die een verkeersongeluk gehad hebben toen ze jong waren of met de ouders van het verkeersslachtoffer. Het project streeft ernaar om jongeren te sensibiliseren en om hun informatie te laten inwinnen over veilig verkeersgedrag. Verder wil het project jongeren op hun gevaarlijk gedrag in het verkeer en de gevolgen van het | - |
dc.format.mimetype | Application/pdf | - |
dc.language | nl | - |
dc.language.iso | en | - |
dc.publisher | UHasselt | - |
dc.title | Evaluating the effectiveness of an educative in-sight program | - |
dc.type | Theses and Dissertations | - |
local.bibliographicCitation.jcat | T2 | - |
dc.description.notes | master in de verkeerskunde-verkeersveiligheid | - |
local.type.specified | Master thesis | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.contributor | Deliever, Dana | - |
item.accessRights | Open Access | - |
item.fullcitation | Deliever, Dana (2013) Evaluating the effectiveness of an educative in-sight program. | - |
Appears in Collections: | Master theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
08267442012322.pdf | 1.91 MB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s)
46
checked on Oct 30, 2023
Download(s)
14
checked on Oct 30, 2023
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.