Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/15570
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorDE GROOTE, Patrick-
dc.contributor.advisorHOUBEN, Ghislain-
dc.contributor.authorJoosten, Niels-
dc.date.accessioned2013-10-01T14:47:41Z-
dc.date.available2013-10-01T14:47:41Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/15570-
dc.description.abstractHet investeren in wellness/spa-faciliteiten binnen hotels vergt een belangrijke bijkomende investering, toch blijkt dergelijke investering succesvol voor de Vlaamse hotels. De hotels in Vlaanderen zien het toevoegen van wellness/spa-faciliteiten in de eerste plaats als een extra troef bij het kunnen verhuren van kamers, wat nog altijd de core business is van een hotel.Daarnaast biedt het hebben van dergelijke faciliteiten vooral voor de Vlaamse hotels aan de Kust de mogelijkheid om minder seizoens- en weersafhankelijk te zijn. Verder is het door deze faciliteiten ook mogelijk om aan doelgroepverruiming te doen. Tenslotte heeft wellness ook invloed op het restaurantgebeuren van het hotel. Een bezoek aan de wellness van het hotel wordt immers vaak gecombineerd met een diner.-
dc.languagenl-
dc.language.isoen-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleDe "Wellness-trend" op de Vlaamse hotelmarkt.-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen-innovatie en ondernemerschap-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.accessRightsClosed Access-
item.fullcitationJoosten, Niels (2013) De "Wellness-trend" op de Vlaamse hotelmarkt..-
item.fulltextNo Fulltext-
Appears in Collections:Master theses
Show simple item record

Page view(s)

14
checked on Jun 27, 2022

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.