Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/15573
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorJANSSENS, Wim-
dc.contributor.advisorWILLEMS, Kim-
dc.contributor.authorAlders, Lore-
dc.date.accessioned2013-10-01T14:47:42Z-
dc.date.available2013-10-01T14:47:42Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/15573-
dc.description.abstractDeze masterproef handelt over de invloed van congruentie tussen de verschillende stimuli van een logo op de evaluatie van het logo. De verschillende stimuli van een logo, zoals de kleur en het lettertype, bevatten onderliggende betekenissen en associaties. Wanneer deze onderliggende betekenissen gelijk zijn is er sprake van congruentie. Om de invloed van deze congruentie te achterhalen werd eerst een literatuuronderzoek gedaan en vervolgens een empirisch onderzoek.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.language.isoen-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleDe invloed van consumentenpercepties van kleur in merkcommunicatie: literatuuroverzicht en empirisch onderzoek-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen: handelsingenieur-operationeel management en logistiek-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.fullcitationAlders, Lore (2013) De invloed van consumentenpercepties van kleur in merkcommunicatie: literatuuroverzicht en empirisch onderzoek.-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorAlders, Lore-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
08270952012588.pdf2.43 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

18
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

14
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.