Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/15583
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSWINNEN, Gilbert-
dc.contributor.advisorWILLEMS, Kim-
dc.contributor.authorSneyers, Hendrik-
dc.date.accessioned2013-10-01T14:47:44Z-
dc.date.available2013-10-01T14:47:44Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/15583-
dc.description.abstractIn een retail wereld waar een al maar intensere concurrentie heerst, zoeken de consumenten manieren om keuzes te kunnen maken tussen verschillende retailers. Het winkelimago is een zeer belangrijke factor bij het maken van die keuzes. Daarom is het van groot belang voor retailers om voldoende inzicht te hebben in de componenten van dit winkelimago. De bedoeling van deze masterproef is het groeperen van eerder uitgevoerde empirische studies en hier dan statistische testen op uit te voeren. In deze masterproef gaan we aan de hand van een meta-analyse bekijken welke winkelkenmerken een invloed hebben op de vorming van het winkelimago. Dit winkelimago gaan we dan op zijn beurt toetsen aan verschillende andere aspecten van het de retail wereld om zo de waarde van het winkelimago te bewijzen.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.language.isoen-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleEen meta-analyse van winkelimago.-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen-marketing-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.fullcitationSneyers, Hendrik (2013) Een meta-analyse van winkelimago..-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorSneyers, Hendrik-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
08273762012638.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

32
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

18
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.