Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/15658
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVANCAUTEREN, Mark-
dc.contributor.authorJanssen, Frédéric-
dc.date.accessioned2013-10-01T14:47:55Z-
dc.date.available2013-10-01T14:47:55Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/15658-
dc.description.abstractInnovatie en concurrentie zijn twee belangrijke begrippen die een grote rol spelen in de economie. Daar velen een positieve relatie tussen concurrentie en innovatie veronderstellen, waarbij een verhoogd niveau aan concurrentie beschouwd wordt als middel tot stimulatie van innovatie, blijkt uit empirisch onderzoek echter dat dit positief effect van concurrentie op innovatie niet altijd van toepassing is. Het opzet van deze masterproef zal zich dan ook richten tot het uitklaren van deze eerder dubbelzinnige relatie tussen innovatie en concurrentie in België.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.language.isoen-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleInnovatie en concurrentie-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen: handelsingenieur-operationeel management en logistiek-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.fullcitationJanssen, Frédéric (2013) Innovatie en concurrentie.-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorJanssen, Frédéric-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
08275422012588.pdf3.41 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

32
checked on Nov 1, 2023

Download(s)

26
checked on Nov 1, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.