Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/15699
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorCONINX, Karin-
dc.contributor.advisorLUYTEN, Kris-
dc.contributor.authorRoosen, Wim-
dc.date.accessioned2013-10-01T14:48:03Z-
dc.date.available2013-10-01T14:48:03Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/15699-
dc.description.abstractDit eindwerk evalueert het gebruik van adaptiviteit binnen revalidatiegames voor MS-patiënten. Adaptiviteit zorgt ervoor dat het spel aangepast wordt aan zijn speler. Adaptiviteit doet dit door alle informatie die beschikbaar is te gebruiken. Het gebruikt deze informatie om de beste moeilijkheidsgraad voor verschillende aspecten van het spel te bepalen. Adaptieve games die informatie verzamelen plaatsen deze vaak in player modellen. Er werd ondervonden dat het gebruik van een player model onmisbaar is in een revalidatiespel, aangezien het een structuur voorziet om alle informatie te groeperen. Het zorgt voor meer herbruikbaarheid van alle beschikbare informatie. De adaptiviteitstechnieken zijn op te delen volgens het deel van het spel dat ze aanpassen. We kunnen ze opdelen in technieken die de wereld en zijn objecten, de artificiële intelligentie, de sequenties van gebeurtenissen, de quests en game scenario's aanpassen. Vele technieken die de wereld en zijn objecten aanpas-
dc.languagenl-
dc.language.isoen-
dc.publishertUL-
dc.titleAdaptive games to optimize rehabilitation training-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de informatica-multimedia-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.accessRightsClosed Access-
item.contributorRoosen, Wim-
item.fulltextNo Fulltext-
item.fullcitationRoosen, Wim (2013) Adaptive games to optimize rehabilitation training.-
Appears in Collections:Master theses
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.