Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/15726
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | LUYTEN, Kris | - |
dc.contributor.author | VAN DER VLEUTEN, Bob | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-01T14:48:10Z | - |
dc.date.available | 2013-10-01T14:48:10Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/15726 | - |
dc.description.abstract | Deze masterproef bestaat uit twee delen. In het eerste deel van de masterproef wordt een literatuurstudie gedaan naar de problemen (en bijhorende oplossingen) die designers ondervinden bij het design van interactieve interfaces. Vanuit die problemen worden dan verder voor drie specifieke problemen reeds bestaande oplossingen onderzocht. Meer bepaald voor het verstaanbaar maken van de implementatie van interactie, de ondersteuning van repetitieve taken en de ondersteuning voor sociale interactie bij het ontwikkelen van de interfaces. Na het onderzoek van verschillende mogelijke oplossingen wordt overgegaan tot de bepaling van een eigen concept gebaseerd op de bevindingen van het onderzoek teneinde een prototype te ontwikkelen die op de best mogelijke manier de drie specifieke problemen voor designers probeert aan te pakken. In het tweede deel van deze tekst wordt een prototype voorgesteld dat werd ontwikkeld met de informatie vergaard in het eerste deel. Hierbij worden de verschille | - |
dc.language | nl | - |
dc.language.iso | en | - |
dc.publisher | tUL | - |
dc.title | Record-and-Replay Design Tool Support | - |
dc.type | Theses and Dissertations | - |
local.bibliographicCitation.jcat | T2 | - |
dc.description.notes | master in de informatica-Human-Computer Interaction | - |
local.type.specified | Master thesis | - |
item.accessRights | Closed Access | - |
item.contributor | VAN DER VLEUTEN, Bob | - |
item.fulltext | No Fulltext | - |
item.fullcitation | VAN DER VLEUTEN, Bob (2013) Record-and-Replay Design Tool Support. | - |
Appears in Collections: | Master theses |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.