Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/17371
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLEROI-WERELDS, Sara-
dc.contributor.advisorMERKEN, Anne-
dc.contributor.authorBussels, Tom-
dc.date.accessioned2014-10-09T09:12:49Z-
dc.date.available2014-10-09T09:12:49Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/17371-
dc.description.abstractHet doel van deze thesis is het onderzoeken van het effect van coproductie op de verschillende klantenevaluaties. Uit de literatuurstudie blijkt dat er heel wat verschillende meningen zijn over het effect van coproductie. Alvorens in een empirisch onderzoek te testen wat het effect werkelijk is, beschrijft de literatuurstudie wat coproductie en klantenevaluaties inhouden. Vervolgens kijken we naar wat er in de literatuur vermeld wordt over het effect van coproductie op deze verschillende klantenevaluaties. Coproductie betekent dat consumenten actiever betrokken worden in het productieproces van een bedrijf. Coproduceren kan zowel voor de consument als voor het bedrijf een positief effect hebben. Het is daarom ook handig voor bedrijven te weten op welke manier ze de kans op een succes van coproductie kunnen verhogen. We bekijken daarom enkele algemene en specifieke factoren waarmee bedrijven best rekening houden wanneer ze coproductie aanbieden. Het belangrijkste luik van deze masterproef is het meten van het effect van coproductie op de klantenevaluaties. Alvorens dit te kunnen doen, is het belangrijk om te weten welke verschillende klantenevaluaties mogelijk zijn. Consumenten hebben immers verschillende manieren waarop ze hun blijk over een bedrijf kunnen geven. De belangrijkste en meest voor de hand liggende klantenevaluaties worden besproken. Klanttevredenheid is een eerste manier waarop consumenten hun mening over een bedrijf laten zien. Klanttevredenheid kan echter verder worden opgesplitst in tevredenheid ten aanzien-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.language.isoen-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleHet effect van coproductie op klantenevaluaties-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen-marketing-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.fullcitationBussels, Tom (2014) Het effect van coproductie op klantenevaluaties.-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorBussels, Tom-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10299412013638.pdf469.59 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

34
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

22
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.