Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/19234
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLEROI-WERELDS, Sara-
dc.contributor.advisorSTREUKENS, Sandra-
dc.contributor.authorPEETERS, Martijn-
dc.contributor.authorVerslegers, Robin-
dc.date.accessioned2015-09-29T08:47:06Z-
dc.date.available2015-09-29T08:47:06Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/19234-
dc.description.abstractHoewel waarde reeds talloze keren is onderzocht, wordt er nog steeds onvoldoende aandacht gespendeerd aan de leefwereld van de consument. Het is nochtans binnen deze subjectieve leefwereld dat waarde gevormd en geïnterpreteerd wordt. Omwille van deze reden wordt in deze masterproef onderzocht of een kwalitatieve studie naar value in the experience (VALEX) een meerwaarde kan bieden voor onderzoekers en managers. Uit de resultaten volgt dat iedere studie zijn sterktes en zwaktes heeft en dat kwalitatieve en kwantitatieve methoden elkaar daarom goed kunnen complementeren.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleValue in the experience (VALEX): Een nieuwe kijk op waarde-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen: handelsingenieur-technologie-, innovatie- en milieumanagement-
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen: handelsingenieur-marketing-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationPEETERS, Martijn & Verslegers, Robin (2015) Value in the experience (VALEX): Een nieuwe kijk op waarde.-
item.contributorPEETERS, Martijn-
item.contributorVerslegers, Robin-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10296672014589.pdf2.05 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.