Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/19259
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorJANSSENS, Wim-
dc.contributor.advisorADAMS, Carmen-
dc.contributor.authorDe Smit, Frederic-
dc.date.accessioned2015-09-29T08:47:08Z-
dc.date.available2015-09-29T08:47:08Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/19259-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleHoe verpakking een rol kan spelen:Literatuurstudie en empirisch onderzoek naar de voorkeur van consumenten voor het design van een verpakking-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen-marketing-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationDe Smit, Frederic (2015) Hoe verpakking een rol kan spelen:Literatuurstudie en empirisch onderzoek naar de voorkeur van consumenten voor het design van een verpakking.-
item.contributorDe Smit, Frederic-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10297992014638.pdf3.05 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.