Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/19266
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorJANSSENS, Wim-
dc.contributor.advisorADAMS, Carmen-
dc.contributor.authorWillems, Thomas-
dc.date.accessioned2015-09-29T08:47:09Z-
dc.date.available2015-09-29T08:47:09Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/19266-
dc.description.abstractIn deze masterproef wordt de ontwikkeling van consumentenproducten vanuit het oogpunt van een optimale sensorische mix bestudeerd. Er wordt onderzocht hoe de verpakking (merknaam, figuur) een invloed kan hebben op meerdere zintuigen en welke consumentenreactie kan uitgelokt worden.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleDe ontwikkeling van consumentenproducten van het oogpunt van een optimale sensorische mix-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen-marketing-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationWillems, Thomas (2015) De ontwikkeling van consumentenproducten van het oogpunt van een optimale sensorische mix.-
item.contributorWillems, Thomas-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11316802014638.pdf6.4 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

28
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

12
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.