Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/22187
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorHOUBEN, Ghislain-
dc.contributor.authorAntonissen, Yannick-
dc.date.accessioned2016-09-29T17:58:51Z-
dc.date.available2016-09-29T17:58:51Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/22187-
dc.description.abstractIn deze thesis wordt dieper ingegaan op crowdfunding binnen België. Dit omdat dit fenomeen momenteel nog vrij nieuw is en op inhoudelijk vlak redelijk onbekend blijft. De hoofddoelstelling was het achterhalen van de factoren die er voor zorgen dat het succes van crowdfunding in België uitblijft, beginnend met een algemene weergave van crowdfunding binnen België. Naast de culturele en niet-culturele oorzaken voor het mindere succes, wordt er ook aandacht besteed aan specifieke aanbevelingen om het tot een succes te maken.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleCrowdfunding: een analyse en de redenen waarom België nog altijd achterblijft-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen-innovatie en ondernemerschap-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.accessRightsOpen Access-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationAntonissen, Yannick (2016) Crowdfunding: een analyse en de redenen waarom België nog altijd achterblijft.-
item.contributorAntonissen, Yannick-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12327292015637.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

36
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

22
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.