Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/22247
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSTREUKENS, Sandra-
dc.contributor.advisorADAMS, Carmen-
dc.contributor.authorMaessen, Elke-
dc.date.accessioned2016-09-29T17:58:56Z-
dc.date.available2016-09-29T17:58:56Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/22247-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleLiteratuuronderzoek en empirisch onderzoek naar de voorkeur van consumenten voor het design van een verpakking-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen-marketing-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationMaessen, Elke (2016) Literatuuronderzoek en empirisch onderzoek naar de voorkeur van consumenten voor het design van een verpakking.-
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorMaessen, Elke-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
09280382015638.pdf1.97 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.