Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/24783
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMARNEFFE, Wim-
dc.contributor.advisorPOEL, Kevin-
dc.contributor.authorWOLFS, Tom-
dc.date.accessioned2017-09-25T07:12:46Z-
dc.date.available2017-09-25T07:12:46Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/24783-
dc.description.abstractKleine en middelgrote ondernemingen (kmo's) vertegenwoordigen 99,12% van alle bedrijven in België en maken van de grote bedrijven daarmee een demografische rariteit. Hun gewicht in de economie maakt dan ook dat overheden trachten rekening te houden met de situatie van kmo's, en waar mogelijk eventuele concurrentiële nadelen van kmo's op grotere bedrijven aanpakken.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleHet belang van het winnen van een overheidsopdracht voor een KMO-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen-beleidsmanagement-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationWOLFS, Tom (2017) Het belang van het winnen van een overheidsopdracht voor een KMO.-
item.contributorWOLFS, Tom-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5ecd9eaa-ccb0-4dd8-a629-6996520b8671.pdf1.77 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

58
checked on Sep 7, 2022

Download(s)

46
checked on Sep 7, 2022

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.