Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/24832
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBRIJS, Tom-
dc.contributor.advisorARIEN, Caroline-
dc.contributor.authorVissenaekens, Alexander-
dc.date.accessioned2017-09-25T07:12:53Z-
dc.date.available2017-09-25T07:12:53Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/24832-
dc.description.abstractnog toe te voegen-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleVan 90 naar 70 km/u: het verwijderen van snelheidsborden op wegen buiten de bebouwde kom-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de mobiliteitswetenschappen-verkeersveiligheid-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.fullcitationVissenaekens, Alexander (2017) Van 90 naar 70 km/u: het verwijderen van snelheidsborden op wegen buiten de bebouwde kom.-
item.accessRightsOpen Access-
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorVissenaekens, Alexander-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
00000000-680c-48a2-bdb0-5d93d8888740.pdf6.93 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

26
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

18
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.