Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/24832
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBRIJS, Tom-
dc.contributor.advisorARIEN, Caroline-
dc.contributor.authorVissenaekens, Alexander-
dc.date.accessioned2017-09-25T07:12:53Z-
dc.date.available2017-09-25T07:12:53Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/24832-
dc.description.abstractnog toe te voegen-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleVan 90 naar 70 km/u: het verwijderen van snelheidsborden op wegen buiten de bebouwde kom-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de mobiliteitswetenschappen-verkeersveiligheid-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorVissenaekens, Alexander-
item.fullcitationVissenaekens, Alexander (2017) Van 90 naar 70 km/u: het verwijderen van snelheidsborden op wegen buiten de bebouwde kom.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
00000000-680c-48a2-bdb0-5d93d8888740.pdf6.93 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.