Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/26837
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKLINGELS, Katrijn-
dc.contributor.authorJanssens, Dorien-
dc.contributor.authorVan Gorp, Mirte-
dc.date.accessioned2018-10-03T10:03:44Z-
dc.date.available2018-10-03T10:03:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/26837-
dc.description.abstractIn deze studie werd een duidelijk verschil aangetoond in imitatievaardigheid tussen kinderen met DCD en TO kinderen. Ook werd een goede inter- en intrabeoordelaarsbetrouwbaarheid weerhouden. Om deze resultaten te kunnen generaliseren naar de gehele populatie met DCD is verder onderzoek met een grotere steekproefgrootte nodig.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleImitatie bij kinderen met developmental coordination disorder in vergelijking met typisch ontwikkelende kinderen-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de revalidatiewetenschappen en de kinesitherapie-revalidatiewetenschappen en kinesitherapie bij kinderen-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.contributorJanssens, Dorien-
item.contributorVan Gorp, Mirte-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationJanssens, Dorien & Van Gorp, Mirte (2018) Imitatie bij kinderen met developmental coordination disorder in vergelijking met typisch ontwikkelende kinderen.-
Appears in Collections:Master theses
Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9b644333-8a05-407a-b05c-f02f79c164dc.pdf1.94 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.