Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/26837
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKLINGELS, Katrijn-
dc.contributor.authorJanssens, Dorien-
dc.contributor.authorVan Gorp, Mirte-
dc.date.accessioned2018-10-03T10:03:44Z-
dc.date.available2018-10-03T10:03:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/26837-
dc.description.abstractIn deze studie werd een duidelijk verschil aangetoond in imitatievaardigheid tussen kinderen met DCD en TO kinderen. Ook werd een goede inter- en intrabeoordelaarsbetrouwbaarheid weerhouden. Om deze resultaten te kunnen generaliseren naar de gehele populatie met DCD is verder onderzoek met een grotere steekproefgrootte nodig.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleImitatie bij kinderen met developmental coordination disorder in vergelijking met typisch ontwikkelende kinderen-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de revalidatiewetenschappen en de kinesitherapie-revalidatiewetenschappen en kinesitherapie bij kinderen-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationJanssens, Dorien & Van Gorp, Mirte (2018) Imitatie bij kinderen met developmental coordination disorder in vergelijking met typisch ontwikkelende kinderen.-
item.contributorJanssens, Dorien-
item.contributorVan Gorp, Mirte-
Appears in Collections:Master theses
Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9b644333-8a05-407a-b05c-f02f79c164dc.pdf1.94 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

42
checked on Oct 30, 2023

Download(s)

22
checked on Oct 30, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.