Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/26837
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | KLINGELS, Katrijn | - |
dc.contributor.author | Janssens, Dorien | - |
dc.contributor.author | Van Gorp, Mirte | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-03T10:03:44Z | - |
dc.date.available | 2018-10-03T10:03:44Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/26837 | - |
dc.description.abstract | In deze studie werd een duidelijk verschil aangetoond in imitatievaardigheid tussen kinderen met DCD en TO kinderen. Ook werd een goede inter- en intrabeoordelaarsbetrouwbaarheid weerhouden. Om deze resultaten te kunnen generaliseren naar de gehele populatie met DCD is verder onderzoek met een grotere steekproefgrootte nodig. | - |
dc.format.mimetype | Application/pdf | - |
dc.language | nl | - |
dc.publisher | UHasselt | - |
dc.title | Imitatie bij kinderen met developmental coordination disorder in vergelijking met typisch ontwikkelende kinderen | - |
dc.type | Theses and Dissertations | - |
local.format.pages | 0 | - |
local.bibliographicCitation.jcat | T2 | - |
dc.description.notes | master in de revalidatiewetenschappen en de kinesitherapie-revalidatiewetenschappen en kinesitherapie bij kinderen | - |
local.type.specified | Master thesis | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.accessRights | Open Access | - |
item.fullcitation | Janssens, Dorien & Van Gorp, Mirte (2018) Imitatie bij kinderen met developmental coordination disorder in vergelijking met typisch ontwikkelende kinderen. | - |
item.contributor | Janssens, Dorien | - |
item.contributor | Van Gorp, Mirte | - |
Appears in Collections: | Master theses Master theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
9b644333-8a05-407a-b05c-f02f79c164dc.pdf | 1.94 MB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s)
42
checked on Oct 30, 2023
Download(s)
22
checked on Oct 30, 2023
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.