Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/26974
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLEROI-WERELDS, Sara-
dc.contributor.authorMünch, Nikki-
dc.contributor.authorScholz, Michelle-
dc.date.accessioned2018-10-03T10:04:09Z-
dc.date.available2018-10-03T10:04:09Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/26974-
dc.description.abstractDe masterproef handelt over een vergelijkende studie tussen high-end en low-end fashion retail, waarbij er een vergelijking wordt gemaakt in de effectiviteit van de voordelen.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleEen vergelijkende studie van loyaliteitsprogramma's in high-end en low-end fashion retail-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen-marketing-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.contributorMünch, Nikki-
item.contributorScholz, Michelle-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationMünch, Nikki & Scholz, Michelle (2018) Een vergelijkende studie van loyaliteitsprogramma's in high-end en low-end fashion retail.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10f30bb1-97fb-4bab-9b82-82cc52db8f17.pdf1.88 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.