Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/27123
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBRIJS, Tom-
dc.contributor.authorVan Broeckhoven, Lotte-
dc.date.accessioned2018-10-03T10:36:19Z-
dc.date.available2018-10-03T10:36:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/27123-
dc.description.abstractIn deze Masterproef wordt onderzocht op welke manier de huidige methodiek van het Agentschap Wegen en Verkeer (AWV) voor het bepalen van prioritaire locaties voor het plaatsen van nieuwe trajectcontroles op de Vlaamse gewestwegen verder verfijnd en geobjectiveerd kan worden. Verder wordt er aan de hand van Floating Car Data (FCD) bestudeerd of het vertoonde snelheidsgedrag binnen en buiten het trajectcontrolegebied verschillend is.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleTRAJECTCONTROLES OP DE VLAAMSE GEWESTWEGEN: het opstellen van een verfijnde en objectieve methodiek met betrekking tot het aanduiden van prioritaire locaties en onderzoek naar het kangoeroe-effect-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de mobiliteitswetenschappen-mobiliteitsmanagement-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.fullcitationVan Broeckhoven, Lotte (2018) TRAJECTCONTROLES OP DE VLAAMSE GEWESTWEGEN: het opstellen van een verfijnde en objectieve methodiek met betrekking tot het aanduiden van prioritaire locaties en onderzoek naar het kangoeroe-effect.-
item.accessRightsOpen Access-
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorVan Broeckhoven, Lotte-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5d40c322-0e57-461b-99a5-dbdee39da7b1.pdf3.54 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

72
checked on Sep 28, 2023

Download(s)

38
checked on Sep 28, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.