Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/28022
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.coverage.spatialVersus Hasselt-
dc.date.accessioned2019-04-10T13:33:11Z-
dc.date.available2019-04-10T13:33:11Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/28022-
dc.description.abstractOpname voor Universiteit Vlaanderen-
dc.subject.othershopping behaviour, retail design, Ikea-
dc.titleWaarom kan je Ikea niet buitenkomen zonder iets te kopen?-
dc.typeArtistic/designerly creation-
local.bibliographicCitation.jcatAOR-
local.type.specifiedArtefact:Video-
dc.date.started2017-11-
arts.contributor.performerperformerQUARTIER, Katelijn-
arts.review.reviewDisciplinedesign en architectuur-
arts.review.researchContextcasestudie van de Ikea. Zowel studenten als ikzelf hebben hier onderzoek naar gedaan-
arts.review.impactDescriptionHet filmpje werd ondertussen 8.888 keer bekeken.-
arts.review.impactReferencehttps://www.youtube.com/watch?v=jEv6EARKzJU-
arts.relatedInfo.relatedOrganizationUniversiteit Vlaanderen-
dc.identifier.urlhttps://www.youtube.com/watch?v=jEv6EARKzJU-
item.fulltextNo Fulltext-
item.fullcitation (2017) Waarom kan je Ikea niet buitenkomen zonder iets te kopen?.-
item.accessRightsClosed Access-
item.artistQUARTIER, Katelijn-
item.contributorQUARTIER, Katelijn-
Appears in Collections:Artistic/designerly creations
Show simple item record

Page view(s)

96
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.