Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/28022
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.coverage.spatialVersus Hasselt-
dc.date.accessioned2019-04-10T13:33:11Z-
dc.date.available2019-04-10T13:33:11Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/28022-
dc.description.abstractOpname voor Universiteit Vlaanderen-
dc.subject.othershopping behaviour, retail design, Ikea-
dc.titleWaarom kan je Ikea niet buitenkomen zonder iets te kopen?-
dc.typeArtistic/designerly creation-
local.bibliographicCitation.jcatAOR-
local.type.specifiedArtefact:Video-
dc.date.started2017-11-
arts.contributor.performerperformerQUARTIER, Katelijn-
arts.review.reviewDisciplinedesign en architectuur-
arts.review.researchContextcasestudie van de Ikea. Zowel studenten als ikzelf hebben hier onderzoek naar gedaan-
arts.review.impactDescriptionHet filmpje werd ondertussen 8.888 keer bekeken.-
arts.review.impactReferencehttps://www.youtube.com/watch?v=jEv6EARKzJU-
arts.relatedInfo.relatedOrganizationUniversiteit Vlaanderen-
dc.identifier.urlhttps://www.youtube.com/watch?v=jEv6EARKzJU-
item.fulltextNo Fulltext-
item.contributorQUARTIER, Katelijn-
item.fullcitation (2017) Waarom kan je Ikea niet buitenkomen zonder iets te kopen?.-
item.accessRightsClosed Access-
item.artistQUARTIER, Katelijn-
Appears in Collections:Artistic/designerly creations
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.