Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/29301
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVANACKEN, Davy-
dc.contributor.advisorROVELO RUIZ, Gustavo-
dc.contributor.authorCEYSSENS, Jeroen-
dc.date.accessioned2019-09-17T08:27:23Z-
dc.date.available2019-09-17T08:27:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/29301-
dc.description.abstractIn deze studie hebben wij gekeken naar hoe wij Augmented Reality kunnen toepassen binnen de sectoren van informatica en architectuur om meer informatie te bieden over zowel echte, als digitale objecten. Deze informatie omvat concreet: de verschillende onderdelen van de objecten, de verschillende versies van de objecten, de beslissingen gemaakt tijdens het design van de objecten en hoe objecten onderling gerelateerd zijn aan elkaar.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.publishertUL-
dc.titleReal-life Artifact Traceability in Augmented Reality-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de informatica-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.fullcitationCEYSSENS, Jeroen (2019) Real-life Artifact Traceability in Augmented Reality.-
item.accessRightsOpen Access-
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorCEYSSENS, Jeroen-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7ad875b6-1c24-4de1-961f-a6b5cbcfa1e4.pdf48.75 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

104
checked on Oct 29, 2023

Download(s)

62
checked on Oct 29, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.