Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/29350
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVAN RIEL, Allard-
dc.contributor.authorEersels, Bogas-
dc.date.accessioned2019-09-17T08:27:35Z-
dc.date.available2019-09-17T08:27:35Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/29350-
dc.description.abstractBedrijven zoeken constant naar manieren om de klant verliefd te laten worden op hun merk. Brand Love is de mate van passionele emotionele gehechtheid die een tevreden klant ervaart bij een bepaald merk. Het heeft een groot effect op klantenloyaliteit en mond-tot-mondreclame. Een hoger niveau van Brand Love betekent dus een waardevollere klant die meer omzet met zich meebrengt, reden genoeg dus om hiervoor te zorgen. De vraag blijft echter bestaan hoe dit het best gedaan kan worden? In deze verkennende studie wordt het gebruik van corporate storytelling om Brand Love te beïnvloeden, bestudeerd. Om precies te zijn zullen we onderzoeken of het beïnvloeden van bepaalde elementen van een bedrijfsverhaal een significante invloed heeft op de mate van Brand Love.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleDe rol van storytelling in merkontwikkeling-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen-marketing-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationEersels, Bogas (2019) De rol van storytelling in merkontwikkeling.-
item.contributorEersels, Bogas-
item.accessRightsOpen Access-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dfb6488c-5e3a-4bfc-8129-b7f70efae67b.pdf2.28 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.