Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/29446
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorDOUCE, Lieve-
dc.contributor.authorBOOSTEN, Lotte-
dc.date.accessioned2019-09-17T08:27:45Z-
dc.date.available2019-09-17T08:27:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/29446-
dc.description.abstractDeze masterproef onderzoekt het verschil in koopgedrag tussen Generatie X en Generatie Z in de voedingssector. Generatie X is geboren tussen 1965 en 1980. Deze geboortecohort spaart liever dan dat ze geld uitgeven en zijn sceptisch ingesteld. Generatie Z is geboren tussen 1995 en 2005. Deze geboortecohort is opgegroeid met de slimme technologieën en kan zich geen leven zonder internet meer voorstellen. In de voedingssector doen zich enkele belangrijke ontwikkelingen voor, zowel technologische als maatschappelijke trends. In deze masterproef wordt aan de hand van online enquêtes onderzocht welke generatie het meeste gebruik maakt van welke trend en om welke redenen beide generaties wel of niet deelnemen aan de trend.-
dc.format.mimetypeApplication/pdf-
dc.languagenl-
dc.publisherUHasselt-
dc.titleVerschil in koopgedrag: Generatie Z vs. Generatie X - de voedingsindustrie-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages0-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesmaster in de handelswetenschappen-marketing management-
local.type.specifiedMaster thesis-
item.fullcitationBOOSTEN, Lotte (2019) Verschil in koopgedrag: Generatie Z vs. Generatie X - de voedingsindustrie.-
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorBOOSTEN, Lotte-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
0218ba70-7420-455b-8f2e-c6aa7b32f05b.pdf3.6 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

1,304
checked on Sep 7, 2022

Download(s)

1,116
checked on Sep 7, 2022

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.