Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/32152
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLEROI-WERELDS, Sara
dc.contributor.authorKleykens, Yelle
dc.date.accessioned2020-10-01T11:30:34Z-
dc.date.available2020-10-01T11:30:34Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/32152-
dc.description.abstractIn deze masterproef werd nagegaan welke factoren een rol spelen in de customer experience tijdens een bezoek aan een pretpark en welke impact deze hebben op klanttevredenheid en -loyaliteit.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleWelke customer experience factoren spelen een rol in de klantperceptie van een pretparkbezoek?
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster handelsingenieur-marketing intelligence
local.type.specifiedMaster thesis
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorKleykens, Yelle-
item.fullcitationKleykens, Yelle (2020) Welke customer experience factoren spelen een rol in de klantperceptie van een pretparkbezoek?.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6c31d4ca-0697-4c66-ac4a-3d5b5f2720b5.pdf2.36 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

192
checked on Oct 29, 2023

Download(s)

78
checked on Oct 29, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.