Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/32152
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLEROI-WERELDS, Sara
dc.contributor.authorKleykens, Yelle
dc.date.accessioned2020-10-01T11:30:34Z-
dc.date.available2020-10-01T11:30:34Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/32152-
dc.description.abstractIn deze masterproef werd nagegaan welke factoren een rol spelen in de customer experience tijdens een bezoek aan een pretpark en welke impact deze hebben op klanttevredenheid en -loyaliteit.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleWelke customer experience factoren spelen een rol in de klantperceptie van een pretparkbezoek?
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster handelsingenieur-marketing intelligence
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationKleykens, Yelle (2020) Welke customer experience factoren spelen een rol in de klantperceptie van een pretparkbezoek?.-
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorKleykens, Yelle-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6c31d4ca-0697-4c66-ac4a-3d5b5f2720b5.pdf2.36 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.