Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/32241
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorDOUCE, Lieve
dc.contributor.authorHoutevels, Jasmien
dc.date.accessioned2020-10-01T11:31:04Z-
dc.date.available2020-10-01T11:31:04Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/32241-
dc.description.abstractDeze masterproef kaart de diverse gebruiksredenen voor Snapchat bij de Vlaamse generatie Y en Z aan. Zo kunnen Vlaamse bedrijven uitmaken of het voor hen interessant kan zijn om via dit sociale media platform de onderzochte doelgroep te bereiken.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleWaarom gebruiken de Vlaamse generatie Y en Z de sociale media applicatie Snapchat?
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de handelswetenschappen-marketing management
local.type.specifiedMaster thesis
item.fullcitationHoutevels, Jasmien (2020) Waarom gebruiken de Vlaamse generatie Y en Z de sociale media applicatie Snapchat?.-
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorHoutevels, Jasmien-
item.accessRightsOpen Access-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
a69f1ece-085d-48df-8215-4874e66f43cc.pdf2.34 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

50
checked on Oct 30, 2023

Download(s)

40
checked on Oct 30, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.