Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/32241
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorDOUCE, Lieve
dc.contributor.authorHoutevels, Jasmien
dc.date.accessioned2020-10-01T11:31:04Z-
dc.date.available2020-10-01T11:31:04Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/32241-
dc.description.abstractDeze masterproef kaart de diverse gebruiksredenen voor Snapchat bij de Vlaamse generatie Y en Z aan. Zo kunnen Vlaamse bedrijven uitmaken of het voor hen interessant kan zijn om via dit sociale media platform de onderzochte doelgroep te bereiken.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleWaarom gebruiken de Vlaamse generatie Y en Z de sociale media applicatie Snapchat?
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de handelswetenschappen-marketing management
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorHoutevels, Jasmien-
item.fullcitationHoutevels, Jasmien (2020) Waarom gebruiken de Vlaamse generatie Y en Z de sociale media applicatie Snapchat?.-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
a69f1ece-085d-48df-8215-4874e66f43cc.pdf2.34 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.