Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/32242
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorDOUCE, Lieve
dc.contributor.authorTosun, Mert
dc.date.accessioned2020-10-01T11:31:04Z-
dc.date.available2020-10-01T11:31:04Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/32242-
dc.description.abstractIn dit onderzoek worden de effecten van het gepercipieerd eigendomsgevoel bestudeerd m.b.v. vier inbeeldingscondities, namelijk de haptische inbeeldingsconditie met gesloten ogen, de haptische inbeeldingsconditie met open ogen, inbeelding via advertentie en geen inbeelding. Verder wordt er een onderscheid gemaakt tussen twee type objecten, namelijk geometrisch en materieel. Ik wens u alvast veel leesplezier.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleHet Gepercipieerd Eigendomsgevoel tijdens de Haptische Inbeelding in een Online Omgeving
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de handelswetenschappen-marketing management
local.type.specifiedMaster thesis
item.fullcitationTosun, Mert (2020) Het Gepercipieerd Eigendomsgevoel tijdens de Haptische Inbeelding in een Online Omgeving.-
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorTosun, Mert-
item.accessRightsOpen Access-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
d80fedd6-9267-4613-9342-62a3b2276b98.pdf12.66 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

46
checked on Oct 30, 2023

Download(s)

20
checked on Oct 30, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.