Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/32255
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMARNEFFE, Wim
dc.contributor.authorBOS, Wouter
dc.date.accessioned2020-10-01T11:31:09Z-
dc.date.available2020-10-01T11:31:09Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/32255-
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleDe impact van het gebruik van gedragsinzichten in het GPMI op de tevredenheid van de cliënt en de doeltreffendheid van het GPMI
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen-beleidsmanagement
local.type.specifiedMaster thesis
item.fullcitationBOS, Wouter (2020) De impact van het gebruik van gedragsinzichten in het GPMI op de tevredenheid van de cliënt en de doeltreffendheid van het GPMI.-
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorBOS, Wouter-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6db6b670-be2e-41e6-a111-f15a35b43dd6.pdf746.71 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

84
checked on Sep 14, 2023

Download(s)

88
checked on Sep 14, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.