Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/32265
Title: De gebruiksintenties van de app myShopi
Authors: Jaenen, Laura
Advisors: LEROI-WERELDS, Sara
Issue Date: 2020
Publisher: UHasselt
Abstract: Technologie, een begrip waar we in deze tijden niet meer omheen kunnen. Maar wat bepaalt nu het succes van technologie? Of anders gesteld, welke factoren beïnvloeden de beslissing van individuen om een technologie al dan niet te gebruiken? In deze masterproef wordt getracht deze factoren te ontdekken voor een specifieke technologie, namelijk de app myShopi. De centrale onderzoeksvraag binnen deze masterproef luidt dan ook als volgt: “Welke factoren hebben een invloed op de intenties van consumenten om de app myShopi al dan niet te gebruiken?” Om even kort de context te scheppen, myShopi is een app waarmee klantenkaarten digitaal kunnen worden gestockeerd, reclamefolders digitaal kunnen worden bekeken, boodschappenlijstjes digitaal kunnen worden gemaakt en promoties kunnen worden ingewonnen. Om dit onderzoek te kunnen uitvoeren werd eerst een literatuurstudie uitgevoerd. Deze literatuurstudie werd vervolgens als basis gebruikt voor het kwantitatieve onderzoek.
Notes: master in de toegepaste economische wetenschappen-marketing
Document URI: http://hdl.handle.net/1942/32265
Category: T2
Type: Theses and Dissertations
Appears in Collections:Master theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2d2bc159-313f-476c-be22-fe0864aefff0.pdf3.13 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

32
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

26
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.