Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/3355
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorCONINX, K.-
dc.contributor.advisorLUYTEN, K.-
dc.contributor.authorPLAISIER, Dimitri-
dc.date.accessioned2007-11-27T15:46:33Z-
dc.date.available2007-11-27T15:46:33Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/3355-
dc.description.abstractMusea hebben de afgelopen decennia een enorme evolutie gekend. Van vaak statisch en saai tot dynamisch en interactief. Met als doel de bezoek- en leerervaring te verbeteren, hebben musea veel geld ge nvesteerd in de integratie van nieuwe technologie en tot vorming van een ambi ente museumomgeving. Deze integratie staat musea toe op een revolutionaire wijze in te grijpen in de presentatie van en de communicatie over de artefacten die zij tentoonstellen. Onderzoek naar de wijze waarop technologie en ge ntegreerd en gebruikt kunnen worden binnen een museumomgeving, waarbij de leerervaring centraal staat, is dan ook gerechtvaardigd en op zijn plaats. In deze thesis bestuderen we de verschillende leerstijlen van een bezoeker en trachten we een framework te ontwikkelen waarmee musea op basis van hun thema, vlug en gemakkelijk educatieve spelen kunnen ontwikkelen.-
dc.language.isonl-
dc.titleMuse@Life - Framework voor RFID-gebaseerde EduGames in musea-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages117-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesMaster in de Informatica - Human-computer interaction-
local.type.specifiedMaster thesis-
dc.bibliographicCitation.oldjcat-
item.fullcitationPLAISIER, Dimitri (2007) Muse@Life - Framework voor RFID-gebaseerde EduGames in musea.-
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorPLAISIER, Dimitri-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
plaisier.pdf7.86 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

38
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

12
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.