Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/3357
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorCONINX, K.-
dc.contributor.authorVAN DE WEERD, Yannick-
dc.date.accessioned2007-11-27T15:49:22Z-
dc.date.available2007-11-27T15:49:22Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/3357-
dc.description.abstractGebruikersgerichte informatie aanbieden aan ge¨ınteresseerde gebruikers kan nuttig zijn in vele omstandigheden. Hierbij denken we aan reclame die enkel aan mogelijke kopers gepresenteerd wordt zonder gebruikers nodeloos lastig te vallen met ongewenste reclameboodschappen. Een andere toepassing is om personen aan elkaar voor te stellen door persoonlijke informatie in rekening te brengen bij het zoeken naar interessante personen. Personen kunnen interessant zijn in verschillende contexten. Deze context kan een zakenomgeving zijn, maar ook een vrijetijdsomgeving waarbij een interessant persoon, iemand is die eenzelfde sport beoefent. Deze laatste toepassing hebben we in deze thesis nader bestudeerd door een literatuurstudie en een implementatie die de beschreven technieken aan de praktijk toetst.-
dc.language.isonl-
dc.titleUser profile matching-
dc.typeTheses and Dissertations-
local.format.pages99-
local.bibliographicCitation.jcatT2-
dc.description.notesMaster in de Informatica - Human-computer interaction-
local.type.specifiedMaster thesis-
dc.bibliographicCitation.oldjcat-
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationVAN DE WEERD, Yannick (2007) User profile matching.-
item.contributorVAN DE WEERD, Yannick-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
van-de-weerd.pdf2.8 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

24
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

14
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.