Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/35114
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVAN RIEL, Allard
dc.contributor.authorNagaitseva, Kristina
dc.date.accessioned2021-09-13T13:03:56Z-
dc.date.available2021-09-13T13:03:56Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/35114-
dc.description.abstractIn deze masterproef is er onderzoek gevoerd naar welke augmented offerings ofwel aanvullende diensten een bedrijf moet investeren om de kerndienst aantrekkelijker te maken. De bevindingen van dit onderzoek leveren interessante inzichten op vlak van de totale evaluatie van een dienstverlening betreffende de kerndienst, de complementaire diensten, de faciliterende diensten en de ondersteunende diensten die een bedrijf aanbiedt. Om een antwoord te formuleren op de onderzoeksvraag, werd er eerst een uitgebreide literatuurstudie en daarna een empirische studie uitgevoerd. In de literatuurstudie worden de concepten klantwaarde, service constellations en e-commerce toegelicht. In het empirisch deel van deze masterproef worden de vier hypotheses onderzocht door middel van een vragenlijst. Tot slot zijn er een aantal beperkingen en aanbevelingen voor verder onderzoek aangehaald.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleConsumentenevaluaties van complexe online dienstverlening
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de handelswetenschappen-marketing management
local.type.specifiedMaster thesis
item.fullcitationNagaitseva, Kristina (2021) Consumentenevaluaties van complexe online dienstverlening.-
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorNagaitseva, Kristina-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ac240fbe-8d1a-4a9b-a030-61651548af2c.pdf2 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

150
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

82
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.