Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/35242
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | SWENNEN, Marijke | |
dc.contributor.author | Haldermans, Eline | |
dc.date.accessioned | 2021-09-13T13:04:30Z | - |
dc.date.available | 2021-09-13T13:04:30Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/35242 | - |
dc.description.abstract | Binnen deze masterproef wordt er onderzoek gedaan naar de mogelijkheid om de onderwijsvorm Blended Learning permanent te integreren binnen Universiteit Hasselt. Hierbij wordt er specifiek gekeken naar de integratie binnen de opleiding 'Handelsingenieur in de Beleidsinformatica'. Het onderzoek bestaat uit drie grote delen. Eerst wordt er een literatuurstudie betreffende het concept Blended Learning gedaan. Deze literatuurstudie focust voornamelijk op de herkomst van dit model en voorbeelden van implementaties aan de hand van de verschillende onderwijsmodellen. In het tweede deel van deze masterproef wordt er specifiek gefocust op de huidige toepassing van Blended Learning binnen drie modules gegeven in de gekozen opleiding: een theoretisch-praktische module, een praktische module en een theoretische module. Dit huidig gebruik wordt geanalyseerd aan de hand van twee enquêtes waarin de bevindingen van zowel de docenten als de studenten bevraagd worden. Tot slot worden de bevindingen uit de eerste twee delen gecombineerd om zo aanbevelingen te kunnen doen om Blended Learning te integreren binnen de drie modules. De aanbevelingen zijn gebaseerd op specifieke modellen van Blended Learning en op tools aangeboden door het leerplatform Blackboard. | |
dc.format.mimetype | Application/pdf | |
dc.language | nl | |
dc.publisher | UHasselt | |
dc.title | Een permanente integratie van Blended Learning in de opleiding 'Handelsingenieur in de Beleidsinformatica' aan de UHasselt | |
dc.type | Theses and Dissertations | |
local.bibliographicCitation.jcat | T2 | |
dc.description.notes | master handelsingenieur in de beleidsinformatica | |
local.type.specified | Master thesis | |
item.fullcitation | Haldermans, Eline (2021) Een permanente integratie van Blended Learning in de opleiding 'Handelsingenieur in de Beleidsinformatica' aan de UHasselt. | - |
item.accessRights | Open Access | - |
item.contributor | Haldermans, Eline | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
Appears in Collections: | Master theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
d737767f-9da9-4db0-9f74-8bbf4381b3f6.pdf | 2.32 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.