Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/35242
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSWENNEN, Marijke
dc.contributor.authorHaldermans, Eline
dc.date.accessioned2021-09-13T13:04:30Z-
dc.date.available2021-09-13T13:04:30Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/35242-
dc.description.abstractBinnen deze masterproef wordt er onderzoek gedaan naar de mogelijkheid om de onderwijsvorm Blended Learning permanent te integreren binnen Universiteit Hasselt. Hierbij wordt er specifiek gekeken naar de integratie binnen de opleiding 'Handelsingenieur in de Beleidsinformatica'. Het onderzoek bestaat uit drie grote delen. Eerst wordt er een literatuurstudie betreffende het concept Blended Learning gedaan. Deze literatuurstudie focust voornamelijk op de herkomst van dit model en voorbeelden van implementaties aan de hand van de verschillende onderwijsmodellen. In het tweede deel van deze masterproef wordt er specifiek gefocust op de huidige toepassing van Blended Learning binnen drie modules gegeven in de gekozen opleiding: een theoretisch-praktische module, een praktische module en een theoretische module. Dit huidig gebruik wordt geanalyseerd aan de hand van twee enquêtes waarin de bevindingen van zowel de docenten als de studenten bevraagd worden. Tot slot worden de bevindingen uit de eerste twee delen gecombineerd om zo aanbevelingen te kunnen doen om Blended Learning te integreren binnen de drie modules. De aanbevelingen zijn gebaseerd op specifieke modellen van Blended Learning en op tools aangeboden door het leerplatform Blackboard.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleEen permanente integratie van Blended Learning in de opleiding 'Handelsingenieur in de Beleidsinformatica' aan de UHasselt
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster handelsingenieur in de beleidsinformatica
local.type.specifiedMaster thesis
item.fullcitationHaldermans, Eline (2021) Een permanente integratie van Blended Learning in de opleiding 'Handelsingenieur in de Beleidsinformatica' aan de UHasselt.-
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorHaldermans, Eline-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
d737767f-9da9-4db0-9f74-8bbf4381b3f6.pdf2.32 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

74
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

16
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.