Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/35336
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorQUARTIER, Katelijn
dc.contributor.advisorVAN DOORSSELAERE, Ilse
dc.contributor.authorSeverens, Eva
dc.date.accessioned2021-09-13T13:07:12Z-
dc.date.available2021-09-13T13:07:12Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/35336-
dc.description.abstractIn dit onderzoek wordt er op zoek gegaan naar een antwoord op de vraag: “Hoe kan de winkelervaring van ouderen verbeterd worden?” Dit wordt specifiek toegepast op de winkelervaring in een kledingwinkel. Voor er hier een antwoord op gegeven kan worden, is het belangrijk dat deze doelgroep eerst beter onderzocht wordt. Zo wordt er literatuuronderzoek gedaan naar de verschillende profielen binnen deze groep en hun noden. Hierna wordt er via interviews met personeel en klanten van een winkel voor deze doelgroep getracht om de specifieke noden verder uit te diepen. Door middel van casestudies wordt er een beeld gecreëerd van hoe men momenteel omgaat met de winkelinrichting voor deze doelgroep en wat hier nog in ontbreekt. Al deze bevindingen worden uiteindelijk in een nieuw ontwerp gegoten voor het merk e5 mode.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleHoe kan de winkelervaring van ouderen verbeterd worden?
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de interieurarchitectuur
local.type.specifiedMaster thesis
item.fullcitationSeverens, Eva (2021) Hoe kan de winkelervaring van ouderen verbeterd worden?.-
item.contributorSeverens, Eva-
item.accessRightsOpen Access-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9af9de72-c0f4-4afa-b11c-4d59fa46ff00.pdf64.36 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

194
checked on Nov 7, 2023

Download(s)

102
checked on Nov 7, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.