Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/38272
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVAN DUN, Kim
dc.contributor.authorDe Weerdt, Sander
dc.contributor.authorDrijvers, Seppe
dc.date.accessioned2022-09-26T08:19:12Z-
dc.date.available2022-09-26T08:19:12Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/38272-
dc.description.abstractAchtergrond: Motorisch sequentieel leren is van belang bij tal van dagelijkse activiteiten, alsook in de neurologische revalidatie. Door transcranial Direct Current Stimulation (tDCS) toe te dienen op de primaire motorische cortex (M1) kan het impliciet motorisch sequentieel leren verbeterd worden. tDCS is een methode waarbij een zwakke gelijkstroom de werking van de hersencellen beïnvloedt. Impliciet leren van een taak gebeurt wanneer we onbewust verbeteren in deze taak zonder ons hier op te focussen. Doelstellingen: Dit onderzoek tracht de optimale intensiteit van anodale tDCS over M1 op motorisch sequentieel leren bij gezonde jongeren te achterhalen.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleOptimalisatie van tDCS parameters voor motorisch sequentieel leren bij gezonde jongeren
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de revalidatiewetenschappen en de kinesitherapie-revalidatiewetenschappen en kinesitherapie bij musculoskeletale aandoeningen
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorDe Weerdt, Sander-
item.contributorDrijvers, Seppe-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationDe Weerdt, Sander & Drijvers, Seppe (2021) Optimalisatie van tDCS parameters voor motorisch sequentieel leren bij gezonde jongeren.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
94e4d693-4690-4866-87d0-ae6a6a831f00.pdf988.36 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

28
checked on Sep 10, 2023

Download(s)

10
checked on Sep 10, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.