Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/38418
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorDOUCE, Lieve
dc.contributor.authorSantoro, Selena
dc.date.accessioned2022-09-26T08:20:12Z-
dc.date.available2022-09-26T08:20:12Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/38418-
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleASMR als een zintuigelijke marketingtechniek in een digitale wereld: het effect van ASMR-advertenties op consumentenreacties
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de handelswetenschappen-marketing management
local.type.specifiedMaster thesis
item.contributorSantoro, Selena-
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationSantoro, Selena (2022) ASMR als een zintuigelijke marketingtechniek in een digitale wereld: het effect van ASMR-advertenties op consumentenreacties.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
780ff1fa-07dc-4160-8f9b-5027d86a75d5.pdf5.89 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.