Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/38418
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorDOUCE, Lieve
dc.contributor.authorSantoro, Selena
dc.date.accessioned2022-09-26T08:20:12Z-
dc.date.available2022-09-26T08:20:12Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/38418-
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleASMR als een zintuigelijke marketingtechniek in een digitale wereld: het effect van ASMR-advertenties op consumentenreacties
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de handelswetenschappen-marketing management
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorSantoro, Selena-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationSantoro, Selena (2022) ASMR als een zintuigelijke marketingtechniek in een digitale wereld: het effect van ASMR-advertenties op consumentenreacties.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
780ff1fa-07dc-4160-8f9b-5027d86a75d5.pdf5.89 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

50
checked on Sep 10, 2023

Download(s)

24
checked on Sep 10, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.