Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/38438
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLEROI-WERELDS, Sara
dc.contributor.authorVanwetswinkel, Britt
dc.date.accessioned2022-09-26T08:20:20Z-
dc.date.available2022-09-26T08:20:20Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/38438-
dc.description.abstractDeze masterproef betreft een empirische studie van klantwaarde. Meerbepaald wordt onderzocht wat het verschil in klantwaarde is tussen een boetiek en een keten. Aan de hand van een literatuurstudie werd eerst klantwaarde gedefinieerd aan de hand van zeven karakteristieken en 24 waardetypes. Nadien werd in bestaande literatuur verschillende manieren gevonden om klantwaarde te meten. Vervolgens werden de verschillende waardetypes toegepast op de retailomgeving en werd een vragenlijst afgenomen. Op die manier kon onderzocht worden wat het verschil in klantwaarde is tussen een boetiek en een keten.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleEen empirische studie naar klantwaarde
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de toegepaste economische wetenschappen-marketing
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorVanwetswinkel, Britt-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationVanwetswinkel, Britt (2022) Een empirische studie naar klantwaarde.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
d7ac3a3a-a44c-4633-85d2-060e9bb0f826.pdf2.62 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

88
checked on Sep 10, 2023

Download(s)

76
checked on Sep 10, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.