Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/38439
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVAN RIEL, Allard
dc.contributor.authorDe Gruyter, An-Sofie
dc.date.accessioned2022-09-26T08:20:20Z-
dc.date.available2022-09-26T08:20:20Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/38439-
dc.description.abstractDoor de jaren heen is het retaillandschap geëvolueerd van de traditionele ‘stenen winkels’ tot de opkomst van de e-commerce, met daarnaast het inzetten van nieuwe technologieën die retail innoveren en offline en online met elkaar verbinden. Mensen zijn steeds meer gewoon om op elk moment van de dag artikelen online aan te kopen. Mede dankzij de evolutie van de technologie kan aan de persoonlijke behoeften van de klant op elk moment worden voldaan. Door de hierdoor toenemende concurrentie heeft de klant de keuze tussen zowel verschillende kanalen als verschillende leveranciers. Hierdoor is de macht verschoven van de retailer naar de consument.
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleErgernissen die klanten ervaren in offline en online verkoopkanalen en het (in)direct effect hiervan op loyaliteit
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de handelswetenschappen-marketing management
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorDe Gruyter, An-Sofie-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationDe Gruyter, An-Sofie (2022) Ergernissen die klanten ervaren in offline en online verkoopkanalen en het (in)direct effect hiervan op loyaliteit.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
f7d53ddc-dc0f-4812-8e2e-d1d61b575182.pdf1.91 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

58
checked on Sep 10, 2023

Download(s)

52
checked on Sep 10, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.