Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/38635
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorJANSSENS, Davy
dc.contributor.advisorROSS, Veerle
dc.contributor.authorWittenberg, Roelandus Petrus Gerardus
dc.date.accessioned2022-09-26T08:22:09Z-
dc.date.available2022-09-26T08:22:09Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/38635-
dc.description.abstract/
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleVeilige schoolomgevingen: een toepassing van het Intervention Mapping protocol om het kijkgedrag van basisschoolkinderen aan voetgangersoversteekplaatsen te beïnvloeden
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de mobiliteitswetenschappen
local.type.specifiedMaster thesis
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorWittenberg, Roelandus Petrus Gerardus-
item.fullcitationWittenberg, Roelandus Petrus Gerardus (2022) Veilige schoolomgevingen: een toepassing van het Intervention Mapping protocol om het kijkgedrag van basisschoolkinderen aan voetgangersoversteekplaatsen te beïnvloeden.-
item.accessRightsOpen Access-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
042a858f-f442-4b3d-a5bb-1de89802b4d8.pdf18.08 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.