Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/38635
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorJANSSENS, Davy
dc.contributor.advisorROSS, Veerle
dc.contributor.authorWittenberg, Roelandus Petrus Gerardus
dc.date.accessioned2022-09-26T08:22:09Z-
dc.date.available2022-09-26T08:22:09Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/38635-
dc.description.abstract/
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleVeilige schoolomgevingen: een toepassing van het Intervention Mapping protocol om het kijkgedrag van basisschoolkinderen aan voetgangersoversteekplaatsen te beïnvloeden
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de mobiliteitswetenschappen
local.type.specifiedMaster thesis
item.fulltextWith Fulltext-
item.accessRightsOpen Access-
item.fullcitationWittenberg, Roelandus Petrus Gerardus (2022) Veilige schoolomgevingen: een toepassing van het Intervention Mapping protocol om het kijkgedrag van basisschoolkinderen aan voetgangersoversteekplaatsen te beïnvloeden.-
item.contributorWittenberg, Roelandus Petrus Gerardus-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
042a858f-f442-4b3d-a5bb-1de89802b4d8.pdf18.08 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

282
checked on Sep 10, 2023

Download(s)

126
checked on Sep 10, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.