Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/1942/38635
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | JANSSENS, Davy | |
dc.contributor.advisor | ROSS, Veerle | |
dc.contributor.author | Wittenberg, Roelandus Petrus Gerardus | |
dc.date.accessioned | 2022-09-26T08:22:09Z | - |
dc.date.available | 2022-09-26T08:22:09Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/1942/38635 | - |
dc.description.abstract | / | |
dc.format.mimetype | Application/pdf | |
dc.language | nl | |
dc.publisher | UHasselt | |
dc.title | Veilige schoolomgevingen: een toepassing van het Intervention Mapping protocol om het kijkgedrag van basisschoolkinderen aan voetgangersoversteekplaatsen te beïnvloeden | |
dc.type | Theses and Dissertations | |
local.bibliographicCitation.jcat | T2 | |
dc.description.notes | master in de mobiliteitswetenschappen | |
local.type.specified | Master thesis | |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.accessRights | Open Access | - |
item.fullcitation | Wittenberg, Roelandus Petrus Gerardus (2022) Veilige schoolomgevingen: een toepassing van het Intervention Mapping protocol om het kijkgedrag van basisschoolkinderen aan voetgangersoversteekplaatsen te beïnvloeden. | - |
item.contributor | Wittenberg, Roelandus Petrus Gerardus | - |
Appears in Collections: | Master theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
042a858f-f442-4b3d-a5bb-1de89802b4d8.pdf | 18.08 MB | Adobe PDF | View/Open |
Page view(s)
282
checked on Sep 10, 2023
Download(s)
126
checked on Sep 10, 2023
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.