Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/41092
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVAN NIEUWENHUYSE, Inneke
dc.contributor.authorBeyens, Caro
dc.date.accessioned2023-09-21T07:49:23Z-
dc.date.available2023-09-21T07:49:23Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/41092-
dc.description.abstractDeze masterproef is een simulatiestudie naar wachtrijsystemen met verlatingsgedrag waarbij het geduld van de klant afhankelijk is van de tijd. Meer specifiek wordt de trade-off tussen gemiddelde wachttijd en verlatingspercentage onderzocht aan de hand van discrete-event simulatie. Dit wordt gedaan onder verschillende systeemcondities, waaronder variabele servicetijden, verschillende kansverdelingen voor geduld en verschillende servicecapaciteiten. Ook is er in deze studie onderzocht of de verkregen inzichten kunnen gelinkt worden aan één of meerdere capaciteitsregimes uit de literatuur (QR, ER en/of QER).
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleSimulatie-gebaseerd onderzoek naar de trade-off tussen gemiddelde wachttijden verlatingspercentage
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster handelsingenieur-operationeel management en logistiek
local.type.specifiedMaster thesis
item.accessRightsOpen Access-
item.contributorBeyens, Caro-
item.fulltextWith Fulltext-
item.fullcitationBeyens, Caro (2023) Simulatie-gebaseerd onderzoek naar de trade-off tussen gemiddelde wachttijden verlatingspercentage.-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8a5b7f85-47b1-421a-b09f-8c10c98a204d.pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open
9b2e54bf-5158-435f-88ea-816f152730e4.pdf247.82 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.