Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1942/41150
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorDOUCE, Lieve
dc.contributor.authorMichielsen, Dries
dc.date.accessioned2023-09-21T07:49:36Z-
dc.date.available2023-09-21T07:49:36Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1942/41150-
dc.format.mimetypeApplication/pdf
dc.languagenl
dc.publisherUHasselt
dc.titleLiteratuurstudie en empirisch onderzoek naar klantwaardecreatie: het gecombineerde effect van koopjes en differentiatie via zintuiglijke prikkels op consumentengedrag.
dc.typeTheses and Dissertations
local.bibliographicCitation.jcatT2
dc.description.notesmaster in de handelswetenschappen-marketing management
local.type.specifiedMaster thesis
item.fullcitationMichielsen, Dries (2023) Literatuurstudie en empirisch onderzoek naar klantwaardecreatie: het gecombineerde effect van koopjes en differentiatie via zintuiglijke prikkels op consumentengedrag..-
item.accessRightsOpen Access-
item.fulltextWith Fulltext-
item.contributorMichielsen, Dries-
Appears in Collections:Master theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32fccf59-d2d4-4e34-a26a-2f63affb1754.pdf3.89 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.